Pukul berapa datuk harimau

16 December, 2012

Berubah ? :(

Hi blog. Dia dah berubah weh :') Iz dah berubah . ni yang aku malas nak couple-2 ni . dah couple seminggu , lepastu lain . haritu dia yang selalu call aku , kalau aku rep text lambat pun , dia text banyak kali or call . dia sanggup call aku 44 kali sbb nak kejut aku .  tapi sekarang dia dah lain weh :'/ aku takut aku tersalah pilih lagi . gosh :'( 

buat penat je doh aku terima dia kalau dia pun sama je mcm yg lain . asal weh asal :'( penat k mcmni . 

kitorang couple 6/12/12 . aku suka tarikh tu :') hahaha . then dia selalu pesan kat aku bawak motor jgn laju-2 . balik sebelum maghrib . kalau dah mendung tu balik rumah terus. asal doh :'( asal dia lain .

kalau betul kitorang couple tak lama , aku redha sayang :') 

muhd izzudin , aku sayang kau .

No comments:

Post a Comment