Pukul berapa datuk harimau

10 December, 2012

Rise and shine

morning people <3 font="font">

 hai semua , dah makan ? hmm semalam aku taktahu nak keluar ke tak dgn iz , takut dia tak suka je tgk aku . tapi dia kata takde manusia yg sempurna . yeah right biy :/


hey, aku dah mula sayang kau. aku taktahu kenapa tapi hati aku kata kau orangnya :-) sebelum ni ada jugak yg mintak couple tapi aku macam taknak :/ 

gentle cakap, aku susah nak setia. jadi bila aku dah decide nak setia dgn kau, kau kena hargai tu :-) sorry, aku selalu sangat buat kau marah :-(

blog, dia suruh aku pakai tudung :') sumpah terharu. dia lelaki first yang suruh aku pakai tudung. even ayah aku sendiri pun tak suruh. alahai, ni yang buat aku makin sayang.

bila dah sayang, aku takut akan hilang dia. takut sangat.

izzudin, i want this :') i want us to be a happy couple.
i love you.


No comments:

Post a Comment